DBS tech seed programme - Page 385 - Salary.sg Forums
Salary.sg Forums  

Go Back   Salary.sg Forums > The Salary.sg Discussion Forums: > Income and Jobs

Income and Jobs Discuss jobs, career options and of course salaries




DBS tech seed programme

Reply
 
Thread Tools
  #3841 (permalink)  
Old 22-05-2024, 11:09 AM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

Bro here thinks he's smart when literally 90% of the tech companies in SG pays 4-5k for entry level SWE roles.

Actual monkey. "Y'all damn dumb!" LOL get your own personality for once.

Reply With Quote
  #3842 (permalink)  
Old 22-05-2024, 11:14 AM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
Bro here thinks he's smart when literally 90% of the tech companies in SG pays 4-5k for entry level SWE roles.

Actual monkey. "Y'all damn dumb!" LOL get your own personality for once.
Thats literally my point you dumb fk. There was a guy earlier who said 5.5k DBS is paying so low, scroll up and see. And my point is that, no they aren't paying low wtf. Thanks for supporting my point

Reply With Quote
  #3843 (permalink)  
Old 22-05-2024, 11:15 AM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by unregistered View Post
there's no finance roles in tech firms genius, take your own advice.
there are you clown lol haha

Reply With Quote
  #3844 (permalink)  
Old 22-05-2024, 11:41 AM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
Bro here thinks he's smart when literally 90% of the tech companies in SG pays 4-5k for entry level SWE roles.

Actual monkey. "Y'all damn dumb!" LOL get your own personality for once.
as a bystander, I must say this guy is very funny. He didn't read the convo carefully and supported the argument of the other guy, but he still thinks he is a hero for saying "Bro here thinks he's smart..."
Reply With Quote
  #3845 (permalink)  
Old 22-05-2024, 11:41 AM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

Yeah lmao, just shows that dude doesn't know how to read and understand the context
Reply With Quote
  #3846 (permalink)  
Old 22-05-2024, 11:54 AM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

bro got so upset that the guy said "get ur own personality" that he replied twice

just ignore the troll la u let him live rent free in ur head wtf


Primary School English Grammar and Vocabulary Drills
Primary School English Grammar and Vocabulary Drills


SG Bus Timing App
SG Bus Timing App - the best bus app - available on iOS and Android


Bursa Stocks Android App - check share prices
Bursa Stocks [Android] App - check latest share prices on the go


SGX Stocks Android App - check share prices
SGX Stocks [Android] App - check latest share prices on the go


SGX Stocks for iPad - check latest Singapore share prices
SGX Stocks [iPad] app
| SGX Stocks [iPhone] app
Reply With Quote

  #3847 (permalink)  
Old 22-05-2024, 11:57 AM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
bro got so upset that the guy said "get ur own personality" that he replied twice

just ignore the troll la u let him live rent free in ur head wtf
bro stop talking to yourself on a forum
Reply With Quote
  #3848 (permalink)  
Old 22-05-2024, 11:57 AM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
Bro here thinks he's smart when literally 90% of the tech companies in SG pays 4-5k for entry level SWE roles.

Actual monkey. "Y'all damn dumb!" LOL get your own personality for once.
ya sia, the guy think just cause tech company main product is 'tech' means they pay more lmao simi lj

got so many tech companies in sg pay like peanuts so wtf is this 'oh tech pay more cos profit center = tech'

sibei kumgong

citibank pays 7k for junior devs, credit susse used to pay 8k before they died

pay isnt about 'profit center' lmfao fking dumbass
Reply With Quote
  #3849 (permalink)  
Old 22-05-2024, 12:12 PM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
Yall damn dumb. Comparing the salaries to TECH companies where their main profit Center literally is TECH. Of course tech companies salaries for tech roles pay better than tech roles in banks? Like wtf just think for a slight second?
Its just like how finance roles in banks pay better than finance roles in tech firms wtf

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
Bro here thinks he's smart when literally 90% of the tech companies in SG pays 4-5k for entry level SWE roles.

Actual monkey. "Y'all damn dumb!" LOL get your own personality for once.
Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
Thats literally my point you dumb fk. There was a guy earlier who said 5.5k DBS is paying so low, scroll up and see. And my point is that, no they aren't paying low wtf. Thanks for supporting my point
?

4-5k pay in tech companies in SG vs DBS Bank paying 5.5k for a Tech program hire.

Delusional. Try again.
Reply With Quote
  #3850 (permalink)  
Old 22-05-2024, 12:14 PM
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Default

In case you're too stupid to get it, here's a dumbed down version:

You: OF COURSE TECH COMPANIES PAY MORE THAN TECH ROLES IN BANKS!!!! YALL DUMB!
Random guy: But 90% of tech companies in SG pays 4-5k which is less than DBS SEED program.
You: YA THATS LITERALLY MY POINT LOL U DUMB

4-5k pay is more than 5.5k? you failed basic math?
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

« Previous Thread | Next Thread »
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Exxon Mobil Equipment tech or Operations Tech? Maxco Income and Jobs 2053 16-09-2023 08:33 PM
ocbc associate/fresh talent programme (ops & tech) janlin Income and Jobs 41 14-05-2015 08:05 PM
NUS: Rank of Programme Officer vs Programme Executive darkstar Income and Jobs 0 21-01-2014 11:36 AM
Eco-Tech @ Sunview Property-NewLaunch Marketplace and Find Work 0 31-07-2013 02:25 PM
UOB Management Associate Programme vs DBS Technology Graduate Executive Programme kitkat Income and Jobs 0 22-05-2012 08:25 PM

» 30 Recent Threads
Q: Big4 - Yearly salary increment ( 1 2 3... Last Page)
18,745 Replies, 5,613,011 Views
Civil Svc/ Statboard - Typical... ( 1 2 3... Last Page)
6,612 Replies, 4,033,929 Views
Lawyer Salary ( 1 2 3... Last Page)
21,498 Replies, 10,927,059 Views
LTA (Land Transport Authority) ( 1 2 3... Last Page)
931 Replies, 497,115 Views
Hospital (Private or Public)... ( 1 2 3... Last Page)
1,014 Replies, 514,587 Views
HTX (Home Team Science and... ( 1 2 3... Last Page)
959 Replies, 478,141 Views
Factual Local Bank Salaries - DBS... ( 1 2 3... Last Page)
1,968 Replies, 1,582,956 Views
ST Electronics ( 1 2 3... Last Page)
3,977 Replies, 1,719,838 Views
How much are you earning per annum? ( 1 2 3... Last Page)
14,395 Replies, 6,674,132 Views
MAS for Mid Career Professionals ( 1 2 3... Last Page)
2,358 Replies, 1,203,895 Views
31 yo private uni grad. Is there... ( 1 2 3... Last Page)
56 Replies, 4,226 Views
Career as Teacher ( 1 2 3... Last Page)
11,837 Replies, 7,276,860 Views
NCS (SingTel subsidiary) ( 1 2 3... Last Page)
1,595 Replies, 1,277,285 Views
Compare civil service salary ( 1 2 3... Last Page)
16,540 Replies, 13,033,636 Views
MINDEF DXO (All FAQ on it) ( 1 2 3... Last Page)
6,135 Replies, 4,968,916 Views
GovTech ( 1 2 3... Last Page)
6,681 Replies, 2,675,342 Views
SLA (Singapore Land Authority) ( 1 2)
10 Replies, 11,378 Views
Roles in accenture singapore ( 1 2 3... Last Page)
8,194 Replies, 2,609,323 Views
DSTA (under Mindef) ( 1 2 3... Last Page)
1,696 Replies, 1,523,142 Views
Any Ministry or Statboard still... ( 1 2 3... Last Page)
31 Replies, 15,268 Views
Stat board tiers ( 1 2 3... Last Page)
79 Replies, 149,787 Views
MFA- Foreign Service... ( 1 2 3... Last Page)
69 Replies, 91,956 Views
How is life as a doctor in... ( 1 2 3... Last Page)
7,640 Replies, 3,682,728 Views
PSA International ( 1 2 3... Last Page)
112 Replies, 106,162 Views
Best Stat board/Ministry ( 1 2 3)
25 Replies, 39,761 Views
when you quit how many days do you... ( 1 2)
19 Replies, 8,036 Views
For those with 2-5 YOE, what is... ( 1 2 3... Last Page)
1,209 Replies, 483,897 Views
Rakuten Software Engineer (Fresh... ( 1 2)
14 Replies, 6,857 Views
IMDA (under MCI) ( 1 2 3... Last Page)
1,441 Replies, 733,244 Views
JP Morgan ( 1 2 3... Last Page)
215 Replies, 196,573 Views
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.2



All times are GMT +8. The time now is 12:28 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2