Salary.sg Forums

Salary.sg Forums (https://forums.salary.sg/)
-   Income and Jobs (https://forums.salary.sg/income-jobs/)
-   -   SIM-UOL fresh grad starting pay (https://forums.salary.sg/income-jobs/1491-sim-uol-fresh-grad-starting-pay.html)

Unregistered 27-03-2021 04:55 PM

Quote:

Originally Posted by Unregistered (Post 162016)
Links work for me. Got to say I am genuinely surprised, but kudos to them. Anyway life is a journey, canít be complacent at any point.

Never mind - scratch that, the retard who posted it originally added these weird letters and numbers to the front of every link. All dead.

Imagine being so retarded you can't even control C+V properly? Damn, what a gone case... :(

Unregistered 27-03-2021 05:23 PM

Anybody knows if Mc Donalds front office will accept a UOL graduate with second upper?

Unregistered 27-03-2021 05:30 PM

Really no life siah this nus kid haha

Unregistered 27-03-2021 08:15 PM

Quote:

Originally Posted by Unregistered (Post 162049)
Really no life siah this nus kid haha

Still posting for what? My pizza getting cold alr. Hurry up scoot faster doggy

Unregistered 27-03-2021 10:07 PM

oi humji kia, I got give u permission to off urself yet? knn trash like u shld spend ur weekends serving ur lord here.

4 years local uni, 2.5k traineeship. rly pui. xia suay max

Unregistered 27-03-2021 10:33 PM

Quote:

Originally Posted by Unregistered (Post 162067)
oi humji kia, I got give u permission to off urself yet? knn trash like u shld spend ur weekends serving ur lord here.

4 years local uni, 2.5k traineeship. rly pui. xia suay max

Daily reminder SIM smooth brain too pathetic and low IQ to make it into a local uni, but has aspirations of studying at Oxbridge/HYPSM 😂😂😂

Autistic 8 year old wheelchair-bound kid wanna win Wimbledon + World Cup siol! Bahahaha 😂

Aiyoh, at least learn how to link/reference first leh :(

Post dem linkedin links again for me won't you boy :D

Unregistered 27-03-2021 10:33 PM

Quote:

Originally Posted by Unregistered (Post 162072)
Daily reminder SIM smooth brain too pathetic and low IQ to make it into a local uni, but has aspirations of studying at Oxbridge/HYPSM 😂😂😂

Autistic 8 year old wheelchair-bound kid wanna win Wimbledon + World Cup siol! Bahahaha 😂

Aiyoh, at least learn how to link/reference first leh :(

Post dem linkedin links again for me won't you boy :D

Kena fk until liddat already, i don't think this doggy dare :(

Unregistered 28-03-2021 12:04 AM

angry siol. u 2.5k traineeship, cannot enjoy ur weekend not my fault leh :(

why u so lousy ah? whenever i think abt how im gonna draw twice ur starting I rly feel damn sad for u tbh

donít need off urself k, not done abusing u yet nus bba trash :)

Unregistered 28-03-2021 12:13 AM

Quote:

Originally Posted by Unregistered (Post 162081)
angry siol. u 2.5k traineeship, cannot enjoy ur weekend not my fault leh :(

why u so lousy ah? whenever i think abt how im gonna draw twice ur starting I rly feel damn sad for u tbh

donít need off urself k, not done abusing u yet nus bba trash :)

Uh dunno how to ctrlVC how sia

Imagine you are at harvard

harvard professor: "SIM doggy, I'm gonna need to see some references on your paper"

You: "Humjiiii try harder next time"

Bahahahahahahahahaa :D 😂😂😂😂

Unregistered 28-03-2021 12:27 AM

Hbet63 Asia Betting : .hbet63.net
100% Welcome Bonus

Bonus Up To SGD 888
Sign Up & Become Member Now !!✅

The Best Sportsbo
ok & Live Casino In Singapore ➡️ .hbet63.net 🔥🔥Register Now 😎


All times are GMT +8. The time now is 03:17 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2